Dag 02 - Mina bästa vänner
   2011-07-14 | 00:41:48
Jag har två bästa vänner som betyder allt för mig! Utan dom skulle jag inte finnas och det är dom som gör att jag vågar mer än vad egentligen skulle ha gjort om inte dom fanns! Mina två sötisar heter Tova och Ida (som många redan visste haha) 

Skulle kunna skriva så mycket om er så det skulle nog inte få plats haha (:

Men jag kan ju börja att berätta att Ida har jag känt i hela mitt liv, våra mammor låg på BB samtidigt och sedan dess har dom hållit kontakten och vi har lärt känna varandra! Har hur många roliga minnen tsm med dig, men även jobbiga och tråkiga men sånna minnen måste man ju också ha tsm (:

Tova började i våran klass under lågstadiet och vi blev kompisar ganska snabbt om jag minns rätt (: Har både roliga och jobbiga/tråkiga minnen med dig (som vi har delat alla tre) och alla vi tre kommer att göra huuur mycket roliga saker i framtiden! :D Älskar deras skratt också, haha finns ingen som har roligare skratt än er ;))


Pöss på er! <3

Kommentarer
Postat av: t

jag älskar dig så jävla mkt <3 Och du, fin blogg :D

2011-07-14 @ 18:08:43


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback