Dag 04 - En resa jag minns
   2011-07-23 | 01:36:33

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om här.. Men jag får väl välja resan till spanien, alcudia , med min mamma och min pappa , 2008. Allt började perfekt, vi åkte bil till flygplatsen, flyget var bara 30 min för sent och då vi väl kom ombord så sov jag ganska direkt haha :P Efter en härlig tur uppe i luften kom vi fram till Palma och åkte buss ca en timme innan vi kom fram till hotellet. Det fanns två par som också skulle till samma hotell så vi satt och pratade med dom medans vi åkte (:

Vi kom fram till hoteller, fick våra nycklar och gick upp till vårat rum, vi kom ju på natten vid 04.00 så vi sov i några timmar innan vi gick ner till frukosten.

Senare på dagen blev jag ju såklart förskyld, feber, hosta, en vagel i ögat.. Ja listan fortsätter, så jag låg mest bara i rummet dom första tre - fyra dagarna och kollade på tyska MTV. Eftersom jag var ett Tokio Hotel fan då så blev jag über glad varje gång Tokio Hotel syntes i rutan!

Men efter dom sjuka dagarna blev jag frisk och vi åkte till ett vattenland, suuper mysigt! :'D

Sen gick flyget hem..
Jaa, de var min första resa utomlands (om man då inte räknar med norge)

;)


Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

vad är "alcudia"

2011-07-23 @ 13:24:07
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Postat av: carolina - Stall Assla

? :) *

2011-07-23 @ 13:24:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback