natt
   2011-07-12 | 01:04:25
Sitter här vid datan klockan 01.00 på natten och kollar på One tree hill. Borde egentligen sova eftersom jag känner mig lite förskyld, men datan känns lite mer lockande just nu(: I morron blir det att sova länge och sen åka in till stan och fira en kompis till familjen som fyller år, blir att äta på resturang som jag inte har gjort på über länge! Gott kommer det att bli!  


Hörs senare idag!




Ska sluta inlägget med att säga att jag verkligen inte gillar att det börjar bli mörkt nu , För då ver man att snart kommer snön, det blir kallt och man måste ha på sig x-antal lager kläder för att inte frysa! Finns faktisk inget bra med att det kommer bli vinter för mig ;'(



Kram Sandra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback