Ingenting är gratis
   2011-07-26 | 20:06:31
Hejjhejj!
Idag var man ju i stan igen med Tova och Ida. Kollade in tivolit som (hoppas jag :S ) öppnar i morron! Är taggad ;) Fick inte  med mig något hem, måste ju spara lite pengar tills torsdag, fredag och lördag kväll ^^ men det lär nog bli något piercing inköp i morron tror ja (:
Var på min första teorilektion idag också (: Träffade Carolin där också som jag inte har träffat på länge! Kul kul (: Men den 80 minuter långa lektionen gick ganska fort, vi såg på två filmer , pratade och fick en läxa ! (:

Nu ska jag gå å lägga mig och kolla på några avsnitt av One tree hill innan jag somnar!

Ha de gött, Kram!


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag startat en ny Dagens blogg tävling där du har chansen att visas bland mina läsare!
Mer om tävlingen hittar du här -->

http://semlanofc.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment

ha en bra dag! :D

2012-07-20 @ 15:30:39
URL: http://semlanofc.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback